مفيد ترين مفيد ترين .

مفيد ترين

چرا طراحي سايت با وردپرس

چرا طراحي سايت  با وردپرس

وردپرس محبوب ترين و قدرتمندترين سيستم مديريت محتوا براي طراحي سايت است. وردپرس در ابتدا فقط يك سيستم وبلاگ نويسي رايگان بود كه امكانات خوبي را براي وبلاگ نويسان فراهم مي كرد و سپس به عنوان يك CMS يا نرم افزار متن باز براي مديريت محتواي سايت معرفي شد.

 

اگر بخواهيم كمي بيشتر در مورد وردپرس صحبت كنيم، اساساً مي توانيم اين را بگوييم:

 

راه هاي مختلفي براي ايجاد يك وب سايت وجود دارد. مي توانيد از يك توسعه دهنده بخواهيد كه سايت شما را از ابتدا رمزگذاري كند. اين يك راه بسيار گران است و شما اساسا يك CMS ويژه براي خود سفارش مي دهيد كه بسيار گران است. همچنين بعد از مدتي اگر بخواهيد تغييراتي در آن ايجاد كنيد باز هم براي شما هزينه دارد و كل توسعه آن گران تمام مي شود.

جهت سفارش طراحي سايت وردپرس در اصفهان كليك كنيد.

ويژگي هاي كليدي وردپرس:
وردپرس داراي ويژگي هاي اساسي است. اين ويژگي ها عبارتند از:

ما چندين مدير و نويسنده را به شما معرفي مي كنيم

دسته بندي محتوا

پست ها و صفحات را اضافه كنيد

از gzip استفاده كنيد

سيستم انتشار نظرات

تنظيم و نمايش تقويم و ساعت

يك خبرنامه به وردپرس ارسال كنيد

از صفحات فقط براي اعضاي خاص بازديد كنيد

و…

ويژگي هاي كليدي وردپرس:
نصب محلي

هسته قابل حمل

پشتيباني به وقت محلي

فرصتي براي Gzip

سطح دسترسي

مشخصات كاربر

پويايي و انعطاف پذيري بالا

يك كتابخانه از افزونه هاي وردپرس (رايگان) وجود دارد

كتابخانه اي از قالب هاي وردپرس (رايگان) وجود دارد

شبكه وردپرس (براي راه اندازي يك سيستم وبلاگ نويسي با وردپرس)

ليست آبشارها و زندان ها

قالب ها، ويجت ها را از پنل مديريت سفارشي كنيد

ارسال و مديريت نظرات

انجمن را راه اندازي كنيد

يك فروشگاه اينترنتي راه اندازي كنيد

اما اينها فقط ويژگي هاي اصلي وردپرس هستند. مي توان گفت كه كاركردهاي وردپرس نامحدود است! زيرا با هزاران افزونه و امكان نوشتن افزونه هاي سفارشي وردپرس، مي توانيد هر ويژگي ديگري را كه براي سايت خود نياز داريد اجرا كنيد.

مزاياي وردپرس چيست؟
كاهش هزينه: علاوه بر ايجاد يك وب سايت ارزان، ديگر نيازي به بازديد از شركت طراحي سايت خود براي تغييراتي كه مي خواهيد در سايت ايجاد كنيد، نداريد. وردپرس به شما اين امكان را مي دهد كه هر زمان كه خواستيد تغييراتي در سايت ايجاد كنيد، محتواي سايت جديد ارسال كنيد، كاربران خود را مديريت كنيد، نظرات را مشاهده كنيد و موارد ديگر.

 

ظاهر زيبا: هزاران قالب وردپرس در اينترنت وجود دارد كه مي توانيد از بين آنها انتخاب كرده و در سايت خود اعمال كنيد. اما وردپرس همچنين به شما اين امكان را مي دهد كه قالب دلخواه خود را طراحي و استفاده كنيد.

 

مديريت آسان: شما در هر كجا كه هستيد، چه با كامپيوتر و چه با تلفن همراه به راحتي مي توانيد سايت خود را مديريت كنيد و نيازي به برنامه هاي اضافي نداريد.

 

ارتباط با شبكه هاي اجتماعي: وردپرس و افزونه هاي آن به شما اين امكان را مي دهد كه به طور خودكار سايت خود را به شبكه هاي اجتماعي اصلي مانند توييتر، فيس بوك و يوتيوب متصل كنيد و مشتريان خود را از تغييرات سايت خود مطلع كنيد.

 

سئوي عالي: وردپرس به عنوان يك استاندارد به شدت كدگذاري شده است تا بهينه سازي سايت شما را تا حد ممكن بهبود بخشد تا بهترين موقعيت را در نتايج گوگل داشته باشد. البته سئو به سيستم مديريت محتواي انتخابي شما محدود نمي شود و موارد بسيار ديگري نيز به آن كمك مي كند.

 

به روز رساني رايگان: وردپرس يك سيستم مديريت محتواي كاملا رايگان است و در به روز رساني و اصلاح مشكلات احتمالي بسيار فعال است. شما مي توانيد تمام اين به روز رساني ها را به صورت رايگان دانلود و نصب كنيد!

 

امنيت: وردپرس از امنيت بسيار بالايي برخوردار است. اما از آنجايي كه امنيت يك مسئله نسبي است و هرگز صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز مشكلات وردپرس را اسكن مي كند و به روز رساني ها را برطرف مي كند. علاوه بر تيم وردپرس، توسعه دهندگان زيادي در سراسر جهان روي امنيت وردپرس كار مي كنند. علاوه بر امنيت بسيار بالا در خود وردپرس، افزونه هايي وجود دارند كه امنيت سايت را افزايش مي دهند تا سايت شما را امن تر كنند.

 

انعطاف پذيري وردپرس: وردپرس يكي از منعطف ترين سيستم هاي مديريت محتوا در جهان است كه افراد قادر خواهند بود آن را مطابق ميل خود ويرايش كنند.

 

 

برنامه هاي كاربردي وردپرس:
قبلاً اشاره كرديم كه وردپرس توانايي اجراي انواع وب سايت ها را دارد. در اينجا به برخي از آنها اشاره مي كنيم:

 

طراحي وب سايت هاي شخصي

طراحي سايت هاي شركتي

طراحي سايت هاي خبري

طراحي سايت هاي عكاسي و نمونه كار

اجراي فروشگاه هاي اينترنتي

پياده سازي شبكه هاي اجتماعي

انجمن را پياده سازي كنيد

طراحي سايت هاي دانلود

و…

 

چرا وردپرس؟
امروزه ثابت شده است كه وردپرس قدرتمندترين سيستم مديريت محتوا است.

 

اگر مي خواهيد يك وب سايت جديد براي خود راه اندازي كنيد يا وب سايتي داريد كه بسيار قديمي و ناكارآمد شده است، وردپرس راه حل خوبي براي شما خواهد بود. امروزه براي هر وب سايتي سه نكته كليدي وجود دارد كه وردپرس مي تواند ارائه دهد:

 

·         سئو و سرعت مناسب

·         امكان اتصال به شبكه هاي اجتماعي

·         نمايش مناسب دستگاه هاي موبايل و تبلت

صاحبان وب سايت ها و شركت ها دوست ندارند براي هر تغيير كوچكي در سايت به شركت طراحي مراجعه كنند و چندين بار در سال براي به روز رساني سايت خود هزينه كنند، بلكه مي خواهند كنترل بيشتري بر محتواي سايت خود داشته باشند. بنابراين سادگي و قدرت مديريت وب سايت بسيار مهم است و وردپرس دقيقاً همين كار را براي شما انجام مي دهد و نشانه برتري وردپرس است.
 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۰:۰۳ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)

اهميت طراحي موشن گرافيك

اهميت طراحي موشن گرافيك

 

كاربرد انيميشن در موبايل و وب موضوعي است كه در سال هاي اخير مورد بررسي و بحث قرار گرفته است. بياييد نگاهي به بينش هايي در مورد تأثيري كه طراحي موشن گرافيك مي تواند بر تجربه كاربر داشته باشد بيندازيم.

 

 

 Motion graphicچيست؟
بسياري از مردم از معناي دقيق اصطلاح "motion graphic" آگاه نيستند. بياييد كمي آن را روشن كنيم. به معناي طراحي حركت در زبان فارسي كه از شكل بلند Motion graphic design «طراحي حركت گرافيكي» گرفته شده است.

 

همانطور كه از نام آن پيداست، از سه عنصر تشكيل شده است: حركت، گرافيك و طراحي. اين تركيبي از گرافيك است كه در فضا و زمان حركت مي كند.

 

همانطور كه تكنولوژي به ايجاد راه حل هاي نوآورانه در دنياي طراحي تجربي ادامه مي دهد، طراحي حركتي رايج تر مي شود. در ابتدا به عنوان يك برنامه كاربردي در توليد فيلم و ويدئو با استفاده از انيميشن و جلوه هاي بصري استفاده مي شد. برخي از رايج ترين نمونه هاي طراحي حركتي عبارتند از:

 

كارتون،

فيلم ها،

متن متحرك،

برنامه هاي كاربردي مبتني بر وب

منبع طراحي حركت

 

طراحان از انواع نرم افزارها و ابزارهاي ديگر براي ايجاد موشن گرافيك استفاده مي كنند. يكي از محبوب ترين ابزارهايي كه توسط طراحان گرافيك متحرك مورد استفاده قرار مي گيرد، Adobe After Effects است كه امكان ايجاد و تغيير گرافيك با عنصر زمان را اضافه مي كند. Adobe Flash همچنين براي ايجاد طرح هاي حركتي براي برنامه هاي مبتني بر وب استفاده مي شود. از ديگر ابزارهاي حرفه اي موشن گرافيك مي توان به Maxon Cinema4D و Softimage اشاره كرد.

 

طراح حركت معمولي بايد در زمينه طراحي گرافيك آموزش ديده باشد و در ادغام عناصر زمان، صدا و مكان در مدل موجود تخصص داشته باشد. اكثر طراحان حركتي داراي پس‌زمينه فيلم يا انيميشن هستند كه كار را آسان‌تر مي‌كند.

 

به طور خلاصه، موشن گرافيك شامل هر چيزي است كه در ابتداي يك برنامه خبري تلويزيوني، كارتون، انيميشن شخصيت ها، تايپوگرافي متحرك، صحنه هاي انفجار در فيلم ها و ساير جلوه هاي بصري مي بينيد. تقريباً هر چيزي كه با دوربين عكاسي نشود و جلوه هاي ويژه تلقي نشود را مي توان در دسته موشن گرافيك قرار داد.

 

 

بنابراين، چه در يك ويديوي واقعي و چه در يك سري كامل از گرافيك هاي متحرك تركيب شوند، طراحي حركت مورد توجه قرار مي گيرد.

تاريخچه گرافيك انيميشن
قبل از اينكه موشن گرافيك وجود داشته باشد، زماني وجود داشت كه عناصر طراحي گرافيكي فقط در يك فرمت صاف و ثابت كار مي كردند. زماني كه تصاوير متحرك برابر با كارتون هاي سنتي والت ديزني بود. اما با پيشرفت سينما به خصوص در عناوين آغازين بود كه موشن ديزاين ظاهر شد. (منبع)

 

در دهه 1940، موشن گرافيك از طريق كارهاي تجربي اسكار فيشينگر و نورمن مك لارن متولد شد. در دهه 1950، طراحان شگفت انگيزي مانند سائول باس، موريس بايندر و پابلو فرو، Motion Graphics را به طور گسترده اي در معرض ديد عموم قرار دادند.

 

فيلم‌هايي كه اين هنرمندان روي آن‌ها كار كرده‌اند هنوز نقطه شروع و الهام‌بخش بسياري از طراحان موشن گرافيك و كارشناسان فيلم هستند. كار آنها رويكردي غيرمنتظره و خلاقانه براي ايجاد حال و هواي مخاطب، ايجاد هيجان و معرفي اطلاعات فني فيلم از قبيل شركت سازنده، كارگردان، بازيگران و بسياري ديگر بود. اين شيوه جديد بازي با كلمات و گرافيك كه مردم تا به حال نديده بودند، نقطه ورود به محبوبيت بيشتر موشن گرافيك و رسيدن به سينما و تلويزيون انبوه بود.

 

Motion Graphics ارتباط زيادي با پيشرفت فناوري دارد، بنابراين طبيعتاً تكامل آنها در هم تنيده شده است. در سال‌هاي اخير، پيشرفت‌ها در نرم‌افزارهاي طراحي و انيميشن، Motion Graphics را براي كساني كه مي‌خواهند ياد بگيرند يا توليد كنند، در دسترس‌تر كرده است. در عين حال، فراگير شدن صفحه نمايش هاي اطراف ما فرصت هاي بيشتري براي طراحي و در نتيجه متحرك سازي محتوا ايجاد كرده است. از ماشين‌هاي ما گرفته تا بيلبوردها، يخچال‌هاي هوشمند و تلفن‌هايي كه در جيب ما هستند، امروزه همه چيز از گرافيك همراه با حركت استفاده مي‌كند.

 

 

 

وقتي صحبت از تبليغات به ميان مي‌آيد، به‌ويژه در رسانه‌هاي اجتماعي، موشن گرافيك در همه چيز از تبليغات پيچيده و مبتني بر داستان گرفته تا پست‌هاي متحرك ساده اينستاگرام مي‌درخشد. اين يك ابزار عالي براي كمك به شركت‌ها است كه از سايرين متمايز شوند.

 

كاربردهاي ديگر شامل همه چيز از منوهاي متحرك در فست فودهاي زنجيره اي گرفته تا تابلوهاي فرودگاهي و رويدادهاي طراحي شده است. حركت در همه جا استفاده مي شود و هر موقعيتي پتانسيل خود را در سطح متفاوتي بررسي مي كند.

چرا طراحي موشن گرافيك مهم است؟
به لطف رسانه هاي اجتماعي، مردم اكنون حجم زيادي از محتوا را هر روز مصرف مي كنند. مردم فيدهاي خبري خود را در رسانه هاي اجتماعي مي خزند تا چيزي را پيدا كنند كه جلب توجه كند و به دنبال اطلاعاتي مي گردند كه به راحتي قابل هضم باشد.

 

طبق مطالعه اي كه توسط MIT انجام شده است، يك فرد مي تواند اطلاعات بصري را در كمتر از 13 ميلي ثانيه پردازش كند، كه ثابت مي كند مغز انسان اطلاعات ارائه شده از طريق تصاوير را بسيار آسان تر پردازش مي كند. عامل ديگر اين است كه بسياري از افراد در حالي كه گوشي هايشان خاموش است از محتواي شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند. بنابراين نياز به انتقال پيام خود تنها از طريق تصاوير بصري در دنياي امروز بسيار مهم است.

 

به همين دليل است كه خرده فروشان در سراسر جهان از نمودارهاي حركتي براي جلب توجه مخاطبان خود استفاده مي كنند.

 

در اينجا چند تكنيك وجود دارد كه بازاريابان مي‌توانند از زمان‌بندي براي برآوردن تمام نيازهاي ارتباطي خود استفاده كنند:

 

تبليغات سنتي: بازاريابان مي توانند از گرافيك هاي آنلاين يا تبليغات تلويزيوني براي نمايش محصولات خود استفاده كنند.

ويدئوهاي تبليغاتي: اين دسته شامل انواع ويدئوهاي سرمقاله يا تبليغاتي مانند ويدئوهاي ويروسي، مطالعات موردي، توضيحات، نظرات كاربران است.

ويديوهاي توضيحي: اكثر مردم از موشن گرافيك در فيلم هاي توصيفي استفاده مي كنند. اينها شامل معرفي محصولات يا خدمات جديد، بررسي، فرآيندهاي تجاري و آموزش است.

ويديوهاي رسانه هاي اجتماعي: يكي ديگر از شكل هاي محبوب موشن گرافيك شامل ويديوهاي رسانه هاي اجتماعي است كه براي جذب فالوور در پلتفرم هاي اجتماعي مانند فيس بوك، اينستاگرام، اسنپ شات، يوتيوب و غيره طراحي شده اند. طبق مطالعه Tubular Insights، 64 درصد از مصرف كنندگان پس از تماشاي يك ويديو در رسانه هاي اجتماعي متقاعد شده اند كه محصول يك محصول است.

متخصصان اين حوزه در شركت هاي مختلف فعاليت مي كنند كه مي توان از انها سفارش موشن گرافيك گرفت.

 

امروز از موشن گرافيك استفاده كنيد
توسعه فناوري و در دسترس بودن صفحه نمايش در بسياري از دستگاه ها در زندگي ما، دامنه كامل استفاده از Motion Graphics را گسترش داده است. آنچه قبلاً فقط براي ارائه اطلاعات فني و ايجاد حال و هواي تاريخ مورد استفاده قرار مي گرفت، اكنون طيف گسترده اي از اهداف را دنبال مي كند.

 

در تلويزيون، Motion Design براي باز كردن برنامه‌هاي تلويزيوني، مانند نام تجاري ويديوي كانال، و براي وارد كردن اطلاعات با ضربه‌گير، يك سوم پايين‌تر و موارد ديگر استفاده مي‌شود. همچنين در صفحه پيش بيني اخبار و در پس زمينه مجازي آنها تعبيه شده است. تلويزيون از همان روزهاي اوليه خود از حركت استفاده كرده و به بخشي جدايي ناپذير از هويت آن تبديل شده است و به خاطره انگيز شدن يك كانال يا برنامه كمك مي كند.

 

با پيشرفت وب‌سايت‌ها و برنامه‌ها، حركت نقش مهمي در كمك به ايجاد تجربه‌هاي رابط بهتر از طريق حوزه تخصصي UX Motion Design ايفا كرده است.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۸:۲۶ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)

يكي از عوامل مهم در خريد لوازم ورزشي توجه به ابعاد و انداره آنهاست

يكي از عوامل مهم در خريد لوازم ورزشي توجه به ابعاد و انداره آنهاست

هيجان، تحرك، سرعت عمل، مهارت و رقابت، همه اين ويژگي ها در يك بازي سرگرم كننده به نام پينگ پنگ وجود دارد. اين بازي كه امروزه داراي مسابقات جهاني و قهرماني در سطح بين الملل هم هست، يكي از محبوب ترين بازي هاي روز در جهان است. در واقعه شما مي‌توانيد با يك ميزپينگ پنگ ، يك توپ و دو راكت، ساعتها در يك مكان سرگرم شويد و خوش بگذرانيد. در اين مطلب قصد داريم ابعاد ميز پينگ پنگ را بررسي كنيم تا قبل از خريد اين محصول، اطلاعات كافي راجع به آن داشته باشيد. دانستن اندازه هاي ميز پينگ پنگ اين كمك را به شما مي‌كند كه بهترين و مناسب ترين محصول را خريداري كنيد و بتوانيد آن را با شرايط خود وفق دهيد، پس همراه ما باشيد.

​​​​​​​​​​​​​​

بررسي ابعاد ميز پينگ پنگ

ميز پينگ پنگ داراي چه ابعادي است؟

ابعاد ميز پينگ پنگ با توجه به نوع آن و كارايي آن متفاوت است. اين ميزها در انواع مختلف ساخته مي‌شوند و تفاوت آنها در نوع كارايي آن است. مشخصات يك ميز پينگ پنگ معمولي و استاندارد به اين شرح است:

طول: 274 سانتيمتر
عرض: 152 سانتيمتر
ارتفاع: 76 سانتيمتر
اين ابعاد ميز پينگ پنگ به صورت كلي است. اطراف و وسط اين ميز خط سفيد 3 و 2 ميلي متري وجود دارد كه ميز را به دو قسمت تبديل و اطراف ميز را مشخص كرده است. در بازي تنيس روي ميز يا همان پينگ پنگ يك تور بين دو زمين وجود دارد. اين طول داراي ارتفاع 15 الي 25 سانتي است كه براي ميزهاي مختلف، متفاوت است. ضخامت ميز پينگ پنگ با توجه به نوع كاربرد آن، مختلف است. به عنوان مثال در مسابقات بين المللي از ميزهايي با ضخامت، 25 الي 30 ميلي متر استفاده مي‌شود. اما در بازار ميزها با ضخامت هاي مختلف براي همه افراد در ارتفاع 12، 16، 22، 25 و 30 ميلي متري وجود دارد. ضخامت وكيفيت جنس ميز پينگ پنگ يك مسئله مهم در خريد و فروش آن است. قطعا ميزهاي ضخيم تر با جنس بهتر، قيمت بيشتري دارند. هرچقدر كيفيت سطح ميز بهتر باشد، رفلكس توپ نيز با كيفيت بيشتري انجام مي‌پذيرد. اين ابعاد ميز پينگ پنگ، اصلي ترين و استانداردترين ابعادي است كه توسط سازمان جهاني تنيس روي ميز هم تاييد شده است. ارتفاع و عرض اين ميزها به نحوي است كه حتي افرادي كه داراي ناتواني جسمي هستند مي‌توانند از آن استفاده كنند.

آشنايي با انواع ميز پينگ پنگ و اندازه هاي آن دررويال اسپرت

انواع ميز پينگ پنگ را بشناسيد

همانطور كه گفته شد، ميز پينگ پنگ، با توجه به نوع كارايي آن، انواع مختلفي دارد. لازم است از قبل از خريد اين وسيله مهيج و جذاب، ابتدا انواع آن را بدانيد تا محصولي مناسب با نياز خود تهيه كنيد. جالب است بدانيد ابعاد ميز پينگ پنگ با توجه به نوع آن و كاربرد آن مي‌تواند متفاوت باشد. بسياري از افراد به دنبال نوع استاندارد آن هستند اما عده اي نيز، تنها استفاده كاربردي و شخصي از اين وسيله دارند. براي همه افراد در ابعاد و اندازه هاي مختلف ميز پينگ پنگ وجود دارد. انواع اين محصولات به اين شرح هستند:

ميز پينگ سالني يا مسابقاتي
همانطور كه از نام اين محصول پيداست، اين ميز پينگ پنگ مخصوص مسابقات و سالن هاي تمرين است. ابعاد ميز پينگ پنگ سالني، استاندارد است و افراد از آن براي آمادگي در مسابقات مختلف استفاده مي‌كنند. نكته جالب اين محصولات، قابل نقل و انتقال بودن آنها است. بسياري از اين نوع از ميز پينگ پنگ، داراي چرخ هستند و يا از وسط به دو تكه‌ي قابل انفكاك تبديل مي‌شوند. از معايب اين ميزها، حجيم بودن و جاگير بودن آنها است. اندازه‌ي اين ميزها براي مكان هاي مسكوني مانند خانه مناسب نمي‌باشد. اين ميزها حتي در حال جمع شده نيز فضاي زيادي اشغال مي‌كنند.

ميز پينگ پنگ خانگي
ميز پينگ پنگ خانگي، مخصوص فضاهاي سرپوشيده و بسته است. اين ميزها به نحوي طراحي مي‌شوند كه با دماي محيط سازگار باشند و در دماي خانه سطح روي ميز مواج نشود. البته اگر دما بالا رود هيچ تضميني براي سالم ماندن سطح اين ميزها وجود ندارد. ابعاد ميز پينگ پنگ خانگي ممكن است كوچكتر از انواع ديگر باشد تا در خانه و مكان هاي كوچك قابل نگهداري باشد.

ميز پينگ پنگ مخصوص  فضاي باز
شايد شما هم ديده باشيد در پارك هايي كه به تجهيزات ورزشي مجهز هستند يك ميز مخصوص پينگ پنگ وجود دارد. تفاوت اين ميزها با ميزهاي معمولي ديگر كاملا مشخص است. غالبا جنس اين ميزها از استيل و آهن است تا در فضاي باز به راحتي آسيب نبينند و ضد آب باشند. اگر مي‌خواهيد در فضاي حياط خانه خود يك وسيله مهيج و سرگرم كننده داشته باشيد، ميز پينگ پنگ مخصوص فضاي باز مناسب شما مي‌باشد. ابعاد ميز پينگ پنگ محيطي، نيز مي‌تواند در اندازه هاي استاندارد ساخته شود.

 

بهترين مصولات ورزشي اصفهان: ميز پينگ پنگ اصفهان

فوتبال دستي اصفهان تردميل اصفهان   دوچرخه ثابت اصفهان  لوازم ورزشي اصفهان

 

نكاتي قبل از خريد ميز پينگ پنگ

ميز پينگ پنگ ميني
 

تنيس روي ميز يا پينگ پنگ ورزشي بسيار مهيج است خواص و فوايد بسيار زيادي دارد. قطعا مي‌توان از اين ورزش و بازي به عنوان وسيله اي براي سرگرم كردن و پرورش استعداد كودكان استفاده كرد. ابعاد ميز پينگ پنگ ميني به نحوي است كه كودكان بتوانند به راحتي از آن استفاده كنند. در بعضي از مدل هاي ميني پينگ پنگ، پايه هاي داراي ارتفاع وجود دارد. بنا بر اين شما مي‌توانيد ارتفاع دلخواه خود را به راحتي تنظيم كنيد.

ميز پينگ پنگ روميزي
به ورزش پينگ پنگ علاقه داريد اما فضاي كافي براي نگهداري و استفاده از ميز آن را نداريد؟ غصه نخوريد، ميز پينگ پنگ روميزي وسيله اي است كه عاشق آن خواهيد شد. اين وسيله بدون پايه است و قابليت سوار شدن در هر سطحي را دارد. ابعاد اين ميز به صورتي طراحي شده است كه فضاي زيادي را اشغال نكنند و به راحتي روي ميزناهارخوري يا هر سطح ديگري قابل استفاده باشند.

ميز پينگ پنگ مخصوص معلولين
مسابقات پينگ پنگ معلولين به خصوص كساني كه روي صندلي ويلچر مي‌نشيند نيز از جذابيت هاي خاصي برخوردار است. توليد كننده ها با توجه به نيازهاي اين عزيزان، ابعاد ميز پينگ پنگ را از نظر ارتفاع تغيير داده اند تا آنها نيز بتوانند به راحتي از اين ورزش بهره مند شوند. اين ميزها بايد كمي از سطح ويلچر بالاتر باشند تا بازيكن ها بتوانند به خوبي پاسخ حملات حريف را بدهند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۵:۵۸ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)

نكات مهم براي خريد لوازم ورزشي و وسايل بازي

نكات مهم براي خريد لوازم ورزشي و وسايل بازي

شايد خريد لوازم ورزشي و بازي  مانند خريد تردميل ، كاري سخت و چالش برانگيز به نظر برسد. اما براي انتخاب تجهيزات ورزشي و بازي چند مرحله وجود دارد كه اگر آنها را گام به گام اجرا نماييد موفق به خريد وسايل بازي يا ورزشي مطلوبي خواهيد شد. در اين مقاله به شما كمك مي كنيم تا اين مراحل را هر چه ساده تر طي كنيد. با ما همراه باشيد.

بهترين مصولات ورزشي اصفهان: ميز پينگ پنگ اصفهان

فوتبال دستي اصفهان  تردميل اصفهان  دوچرخه ثابت اصفهان  لوازم ورزشي اصفهان

 

توجه به جنس و مواد

پيشرفت در تكنولوژي مواد در سال هاي اخير بر عملكرد ورزشي تاثير قابل توجهي گذاشته است. مواد پيشرفته و روش هاي جديد پردازش، امكان توسعه انواع جديد كالاهاي ورزشي با ويژگي هاي بهبود يافته و همچنين طراحي كلي كالاهاي ورزشي را فراهم مي كند كه به عنوان مثال در خريد فوتبال دستي بايد بسيار به انها اهميت داده شود
وابستگي متقابل بين فناوري مواد و طراحي و تأثير آن بر بسياري از ورزش هاي محبوب، كاربردي و عملكرد فعاليت شما را افزايش مي دهد. لذا در خريد لوازم ورزشي مانند ميز پينگ پنگ قبل از هر چيز به جنس و مواد آن دقت كنيد.
انتخاب مواد مناسب نقش مهمي در اجراي بازي ايفا مي كند و عملكرد هر ورزش را افزايش مي دهد. استحكام، چگالي، نرمي، مقاومت در برابر خستگي، دوام و هزينه بايد با هم ارزيابي شوند.

توجه به ايمني

هنگام خريد لوازم ورزشي، اولويت بندي ايمني بسيار مهم است. مطمئن شويد كه تجهيزات، مناسب ورزش و مكان شما طراحي شده اند. تحقيقات خود را انجام دهيد و در مورد مواد محافظتي كه ورزش شما توصيه مي كند بياموزيد.
سطح تجربه خود و تجهيزات مورد نياز را در نظر بگيريد تا بي جهت بر روي مارك گران قيمت سرمايه گذاري نكنيد. در صورت شك و ترديد، با مربي يا بازيكن با تجربه در مورد خريد لوازم ورزشي مشورت كنيد.

تاثير لوازم ورزشي بر كيفيت ورزش

اولويت بندي امنيت

تناسب يكي از مهمترين ملاحظات در خريد لوازم ورزشي است. تجهيزات نامناسب يكي از شايع ترين علل آسيب هاي ناشي از ورزش است. هميشه هنگام انتخاب لوازم ورزشي ايمني را در اولويت قرار دهيد و از خريد محصول ارزان تري كه فقط براي كاهش هزينه ها مناسب هستند اجتناب كنيد.
هنگام خريد لوازم ورزشي براي ورزشكار جوان خود، مطمئن شويد كه آنها مي دانند چگونه تجهيزات خود را استفاده كنند و همچنين از مناسب بودن آنها اطمينان حاصل كنيد. تمام تلاش خود را بكنيد تا اهميت ايمني را به آنها القا كرده و به آنها يادآوري نماييد كه قبل از انجام ورزش، وسايل محافظتي خود را بپوشند.
در موقع خريد لوازم ورزشي، لباس هايي را انتخاب كنيد كه براي ورزش ها و موقعيت هاي خاص طراحي شده اند. اطمينان از اينكه تجهيزات شما به طور خاص براي فعاليت و مكان شما طراحي شده است، خطر آسيب ديدگي شما را كاهش داده و عملكرد شما را بهبود مي بخشد.
در خريد لوازم ورزشي، از وسايل محافظتي كه ورزش شما توصيه مي كند مطلع شويد و بدانيد كه چه چيزي آن را از نمونه هاي مشابه متمايز مي كند. به عنوان مثال، تفاوت بين كلاه ايمني طراحي شده براي فوتبال و كلاه ايمني طراحي شده براي بيس بال را بدانيد.

از هزينه زياد صرف نظر كنيد

اگر مطمئن نيستيد كه شما يا فرزندتان در يك ورزش خاص بازي خواهيد كرد، سرمايه گذاري بزرگي نكنيد. به عنوان مثال، در خريد لوازم ورزشي صدها دلار براي پد و چوب دروازه بانان خرج نكنيد؛ مگر اينكه به طور قطعي ثابت شود كه فرزند شما دروازه بان تيم هاكي روي يخ خواهد بود.

سطح ورزش را در نظر بگيريد

در خريد لوازم ورزشي سطح تجربه ورزش يا ليگ را در نظر بگيريد. اگر فعاليت شما به سطح تجربه نياز ندارد، نيازي به سرمايه گذاري در تجهيزات جديد گران قيمت نداريد. اگر در تعطيلات آخر هفته با دوستان خود فوتبال بازي مي كنيد، نياز نيست همه وسايل اين ورزش را خريداري كنيد.
اگر فرزند شما در يك ليگ آموزشي واليبال بازي مي كند، نيازي به پد زانو با كيفيت بالا نخواهد داشت كه براي حرفه اي ها طراحي شده است.
از سوي ديگر، اگر شما يا فرزندتان رقابت بالايي داريد و در سطح حرفه اي بازي مي كنيد، ممكن است ارزش سرمايه گذاري روي تجهيزات با كيفيت براي بهبود عملكرد و كاهش خطر آسيب ديدگي را داشته باشد.

انتخاب لباس ورزشي حمايتي و راحت

هر نوع ورزشي الزامات خاص خود را دارد، اما هنگام خريد لوازم ورزشي به خصوص لباس ورزشي بايد موارد زير را در نظر گرفت.
كفش ورزشي- انتخاب كفش راحت و مناسب كه مچ پاي شما را در حين انجام ورزش نگه مي دارد، مي تواند خطر آسيب ديدگي پا را كاهش دهد. شما بايد استفاده از يك نوع كفش ورزشي را براي ورزش هاي مختلف فراموش كرده و هنگام طرح هاي مناسب ورزش را براي سلامت پا انتخاب كنيد.
لباس ورزشي- در خريد لوازم ورزشي، لباس هاي ورزشي را انتخاب كنيد كه براي دفع عرق از بدن شما طراحي شده است و به شما كمك كند تا سرد و خشك بمانيد. پارچه هاي مصنوعي مانند پلي پروپيلن براي اين منظور بهترين هستند. پنبه مستعد تعريق است و باعث مي شود در برابر پوست شما سنگين و مرطوب شود.

نكات مهم براي خريد انواع تردميل خانگي و باشگاهي

هنگام انتخاب كيف ورزشي چه نكاتي را بايد در نظر گرفت؟

وقتي به باشگاه مي رويد، بايد اقلام مختلف زيادي را با خود حمل كنيد. لباس هاي ورزشي، كفش، حوله ها اقلام ضروري در بالاي ليست هستند. براي حمل همه اين وسايل به دلخواه و به راحتي، بايد در خريد لوازم ورزشي كيف با كيفيت انتخاب كنيد.
هنگام خريد لوازم ورزشي خود اولين چيزي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه ورزش مورد نياز شما چيست؟ در بسياري از شاخه هاي مختلف ورزشي، گزينه هاي كفش، لباس و تجهيزات كمكي متفاوت است. در صورت انتخاب كيف مناسب براي ورزشي كه انجام مي دهيد، به راحتي مي توانيد به باشگاه برويد بدون اينكه چيزي از دست بدهيد.
به عنوان مثال، براي يوگا، مي توانيد مدلي را انتخاب كنيد كه به شما امكان مي دهد در صورت لزوم تشك خود را با كيف حمل كنيد. براي تناسب اندام، ممكن است به يك كيفي نياز داشته باشيد كه بتوانيد چيزهاي زيادي را در آن جا دهيد.
پس از تعيين نوع ورزشي كه انجام مي دهيد و كميت و ويژگي موارد مورد نياز، بدون شك بايد هنگام خريد لوازم ورزشي محصولي از مواد با كيفيت را براي استفاده بدون دردسر انتخاب كنيد. به اين ترتيب، شما مي توانيد اين شانس را داشته باشيد كه سالها از كيف بدنسازي خود استفاده كنيد.
در موقع خريد لوازم ورزشي مانند كيف جزئياتي مانند درزها، جيب ها، ويژگي ضد آب، جيب هيدراتاسيون از جمله معيارهايي است كه بايد در مورد كيفيت كيف در نظر بگيريد.
در خريد لوازم ورزشي يكي ديگر از معيارهايي كه بايد در انتخاب كيف اسپرت در نظر بگيريد، طراحي ارگونوميك آن است. اين مسئله براي جلوگيري از كمردرد بسيار مهم است. انتخاب محصولي كه وزن بدن را با بندهاي پهن آن به صورت يكنواخت در هنگام حمل بر روي شانه يا پشت قرار مي دهد، مي تواند كار را بسيار آسان كند.
در نهايت، هنگام انتخاب كيف بدنسازي، مي توانيد به ظاهري روي آوريد كه سبك و سليقه شما را نشان دهد. به اين ترتيب مي توانيد سبك خود را منعكس كرده و با انتخاب هاي باكيفيت و خوش سليقه خود در باشگاه ها توجه افراد را به خود جلب كنيد.

هنگام خريد وسايل بازي بايد به چه نكاتي توجه كرد؟

اول از همه، در خريد وسايل بازي دقت داشته باشيد كه اسباب بازي مورد نظر بايد متناسب با سن و سطح رشد كودك باشد. وسايل بازي بر رشد كودك تاثير مثبت مي گذارند و بايد بازي كنند. هر كودكي، صرف نظر از سن و جنسيت، بايد با بازي و اسباب بازي بزرگ شود.
با اين حال، انتخاب وسايل بازي مناسب در هنگام خريد وسايل بازي از اهميت بالايي برخوردار است. از اين نظر، اين يك واقعيت است كه خانواده هايي هستند كه انتخاب هاي اشتباه را انجام مي دهند و فكر مي كنند اسباب بازي هايي را انتخاب كرده اند كه از پيشرفت آنها حمايت مي كند. متاسفانه بسياري از والدين مرتكب اين اشتباه مي شوند.
به عنوان مثال، اسباب بازي هاي الكترونيكي چنين اسباب بازي هايي هستند. از آنجا كه معمولاً به كودك اجازه مي دهد به تنهايي بازي كند، هم از نظر اجتماعي شدن مشكل ايجاد كرده و هم كودك را در يك فضاي محدود زنداني مي كند. هيچ ويژگي در اين نوع اسباب بازي ها وجود ندارد كه خلاقيت كودك را بهبود بخشد.
همچنين در خريد وسايل بازي، انتخاب بازي هاي جنگي و سلاح ها مي توانند باعث شوند كودك رفتار تهاجمي نسبت به محيط خود داشته باشد. ممكن است مشكلاتي در سازگاري با زندگي اجتماعي ايجاد كند. بازي هاي جنگي كه براي از بين بردن يك موجود زنده طراحي شده اند مي توانند باعث نكات منفي شوند تا حدي كه كودك به اين احساس مي رسد كه اين يك اتفاق عادي است.

آيا وسايل بازي بر انتخاب حرفه كودك تاثير مي گذارند؟

نظراتي وجود دارد كه بازي هايي كه بچه ها انجام مي دهند و خريد وسايل بازي كه انجام مي كنند سرنخ هايي در مورد حرفه اي كه در آينده انتخاب مي كنند نشان مي دهد. براي مثال؛ اين تفكر وجود دارد كه كودكي كه با يك ساز موسيقي بازي مي كند داراي ويژگي هاي احساسي است. هوش جسماني، منطقي، رياضي و هوش موسيقي او بيشتر توسعه يافته است. بنابراين او در زمينه هاي موسيقي، نويسندگي يا علوم رياضي به عنوان يك حرفه كار خواهد كرد.
به همين ترتيب، كودكي كه دوست دارد در خريد وسايل بازي مكعب و يا خمير بازي را انتخاب مي كند، از نظر توسعه هوش بصري، منطقي، رياضي و فيزيكي، مشاغلي كه او در آينده انتخاب مي كند ممكن است بر اساس توانايي هاي هنري و طراحي مانند معماري، نقاش، مجسمه ساز باشد.
بر همين اساس ذكر شده است كودكي كه در خريد وسايل بازي توپ را انتخاب مي كند داراي هوش بدني، اجتماعي – ارتباطي و بصري است. او مي تواند در حرفه هاي مربوط به حركت موفق باشد و مي تواند به حرفه هايي مانند شاخه هاي مختلف ورزشي، سازماني يا معماري روي آورد.

خريد و قيمت وسايل و تجهيزات ورزشكاران و بازي

هنگام خريد وسايل بازي براي كودكان به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

مهمترين نكته در خريد وسايل بازي اين است كه بايد براي كودك خلاقانه باشد. براي يك كودك، چقدر پول براي يك اسباب بازي داده مي شود يا از كجا خريداري شده است و مارك آن هيچ اهميتي ندارد.
كودك بايد با علاقه با اسباب بازي سرگرم شود. هر چيزي مي تواند يك اسباب بازي باشد، حتي مفيدتر از ساير موارد خريداري شده. تنها چيزي كه نياز است كمي خلاقيت و توجه است.

در چه سني، كدام وسايل بازي بايد براي كودكان خريداري شود؟

وسايل بازي كه تا 1 سالگي كودك سر و صدا ايجاد مي كنند و خراشنده هاي پلاستيكي بهداشتي كه خارش دندان ها را كاهش مي دهند، انتخاب شوند. در روند خزيدن، اسباب بازي هاي پارچه اي، ماشين ها و حيوانات توجه بيشتري را به خود جلب مي كنند.
در خريد وسايل بازي، كتاب هاي داستان مصور بسيار مهم است كه توسط والدين شرح داده شود. پس از شروع به راه رفتن، مي توان آن را به راحتي هل داد و كشيد، و در عين حال مي تواند صدايي ايجاد كند (ماشين، كالسكه بچه با قطر كوچك) مي تواند ترجيح داده شود.
خريد وسايل بازي براي 2 تا 3 سالگي؛ مجموعه اتاق كوچك و ابزار تعمير مناسب هستند. در 4 تا 6 سالگي؛ بهتر است در بيرون بازي كنند، معاشرت كرده و دوست شوند. در عين حال، براي آنها مي تواند بسيار مفيد باشد كه در فعاليت هايي كه از رشد هوشي آنها پشتيباني مي كند، مانند نقاشي و مقوا، حمايت شوند.
بعد از 6 سالگي كه دوره مدرسه شروع شده است، انتخاب اسباب بازي ها و زمين هاي بازي متفاوت خواهد بود. عمدتا خريد وسايل بازي فوتبال، بسكتبال، تماشاي تلويزيون، دوچرخه سواري و كتاب هاي تصويري براي آنها مفيد بوده و توجه بيشتري را به خود جلب خواهند كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۳:۵۴ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)

بهترين فوتبال دستي را بخريد:خريد لوازم ورزشي

بهترين فوتبال دستي را بخريد:خريد لوازم ورزشي

تفريح و سرگرمي داشتن، بخش بسيار مهمي در زندگي است كه بايد به آن توجه كنيد. يكي از تجهيزاتي كه مي‌تواند به سرگرم نگه داشتن هر قشري از كودك تا بزرگسال كمك كند، فوتبال دستي است. خريد فوتبال دستي يك خريد بسيار عالي براي خانه ها، مراكز تفريحي، گيم نت ها، مدرسه ها و مكان هاي آموزشي است. هر كسي دوست دارد هنگام خريد محصولي، بهترين نوع آن را بخرد، اگر مي‌خواهيد بهترين فوتبال دستي را خريداري كنيد، همراه ما باشيد تا نكات مهمي كه بايد بدانيد را در اختيارتان قرار دهيم.

بهترين مصولات ورزشي اصفهان: ميز پينگ پنگ اصفهان

فوتبال دستي اصفهان تردميل اصفهان  دوچرخه ثابت اصفهان  لوازم ورزشي اصفهان

 

خريد بهترين فوتبال دستي

فوتبال دستي خوب چگونه است؟

خريد فوتبال دستي يك وسيله بسيار ساده است كه پيچيدگي هاي خاصي از نظر فني و ساختاري ندارد اما ظرافت هايي دارد كه اگر رعايت نشوند، بازي شما خراب خواهد شد. بهترين فوتبال دستي، مي‌تواند تا سالها سرگرمي و تفريح شما را تضمين كند. براي خريد چنين دستگاهي ابتدا بايد آن را به خوبي بشناسيد، سپس مطابق با نيازهاي خود بهترين نوع را انتخاب كنيد. بهترين فوتبال دستي صرفا براي همه بهترين نيست. بسياري از اوقات يك مدل براي شما مناسب است اما براي دوستتان خير، به همين جهت ابتدا انواع فوتبال دستي را بر اساس ويژگي هايي كه دارند بررسي مي‌كنيم. قبل از خريد اين دستگاه نكاتي وجود دارد كه بايد به آن توجه كنيد.

·        نوع مصرف خود را بدانيد

از فوتبال دستي براي مصرف شخصي در خانه استفاده مي‌كنيد يا براي مكان هاي تفريحي مانند گيم نت ها و شهربازي ها؟ تعداد نفرات شما كم است يا زياد است. در قالب فردي بازي مي‌كنيد يا انفرادي؟ ميزان استفاده شما زياد است يا كم؟ مكاني كه فوتبال دستي را در آن مستقر مي‌كنيد كوچك است يا بزرگ؟ رنج سني استفاده كنندگان در چه حدود است؟ پاسخ دادن به اين سوالات بسيار مهم است. بر اساس اين پرسش ها شما متوجه مي‌شويد، فوتبال دستي شما چه ويژگي هايي بايد داشته باشد. در چه ابعادي باشد، چه كيفيت و جنسي داشته باشد، پايه هاي آن كوتاه يا بلند باشند، براي استفاده كودكان باشد يا بزرگسالان. پس براي خريد بهترين فوتبال دستي، ابتدا نيازهاي خود را بسنجيد.

·        بودجه مصرفي خود را بدانيد

فوتبال دستي انواع مختلفي دارد. فوتبال دستي استاندارد، فوتبال دستي ميزي، فوتبال دسته اي چند كاره، فوتبال دستي سكه اي. تمام اين مدل ها و انواع فوتبال دستي در حالات مختلفي عرضه مي‌شوند. در اين حالات ابعاد و اندازه هاي فوتبال دستي متفاوت است. طبيعي است هرچقدر فوتبال دستي بزرگتري بخواهيد، بايد هزينه بيشتري صرف كنيد. البته جنس ميز و پايه هاي فوتبال دستي نيز نقش بسيار تاثيرگذاري در قيمت آن دارد. شما بايد بتوانيد با توجه به بودجه خود مناسب ترين وسيله را خريداري كنيد. فوتبال دستي هايي كه از جنس چوب هاي مرغوب هستند، قيمت بالاتري دارند. اما هميشه گران تر بودن نشانه‌ي بهتر بودن نيست. بهترين فوتبال دستي آن است كه جنس مناسبي از نظر مقاومت و كيفيت داشته باشد. توپ روي زمين نبايد سر بخورد، پايه ها لق نباشد و طراحي كل ميز به صورت مطمئن و حرفه اي انجام پذيرفته باشد.

 

قيمت بهترين فوتبال دستي

ويژگي هاي بهترين فوتبال دستي چيست؟

وقتي مي‌خواهيد يك فوتبال دستي خوب بخريد، به چه چيزهايي فكر مي‌كنيد؟ براي اينكه بتوانيد بهترين فوتبال دستي را داشته باشيد بايد با ويژگي هاي آن آشنا شويد. در ادامه مطلب، مواردي را كه به شما كمك مي‌كند يك فوتبال دستي عالي بخريد را براي شما بيان خواهيم كرد. با توجه به اين نكات، با خيال راحت به سرگرمي مورد علاقه خود بپردازيد و به راحتي بازي كنيد.

·        از يك فروشنده معتبر خريد كنيد

همانطور كه گفته شد، كيفيت ساخت تجهيزات در فوتبال دستي حرف اول را مي‌زند. يك فوتبال دستي حتي اگر جنس خوبي داشته باشد اما به خوبي سوار نشده باشد و تراز نباشد، يك فوتبال دستي نامرغوب است. اين دستگاه يكي از هيجان انگيز ترين بازي هاي تيمي است. در اين بازي ممكن است بازيكن ها ميله هاي بازي را با قدرت بچرخانند و يا ضربات محكمي به توپ و ميز وارد كنند. اگر كيفيت ساخت پايين باشد، ميز فوتبال دستي شما به راحتي شكسته مي‌شود. براي كسب اطمينان از ساخت اين دستگاه، بهترين راه مراجعه به يك فروشنده معتبر است. فروشنده‌ي معتبر دستگاه بازي خود را بر اساس استانداردها مي‌سازد و به رضايت مشتريان اهميت مي‌دهد.

 

انتخاب بهترين فوتبال دستي

·        بهترين ميز را انتخاب كنيد

اشاره شد كه فوتبال دستي در انواع مختلف و جنس هاي گوناگون ارائه مي‌شود. قطعا كه بهترين فوتبال دستي قيمتي گرانتر از ديگر انواع دارد، اما اين دليل نمي‌شود كه بقيه محصولات بي كيفيت باشند. جنس نئوپان، ام دي اف و كامپوزيت، بيشترين استفاده را در توليد دارند. ميز فوتبال دستي نبايد آنقدر سر باشد كه توپ روي آن نايستد. همچنين نبايد به نحوي بايد كه حركت كردن توپ روي آن سخت باشد. ميله ها و دسته هاي بازي از مهمترين اجزا هستند، نوع فنر و كيفيت ساخت اين اجزا بايد به گونه اي باشد كه در برابر چرخش ها و ضربه ها مقاوم باشيد.

 همچنين بهترين فوتبال دستي بايد بهترين عملكرد را براي بازيكن به ارمغان داشته باشد. به نحوي كه بازيكن بتواند به راحتي آدمك هاي خود را حركت دهد و تكنيك هاي خود را اجرا كند. اگر فوتبال دستي مخصوص كودكان انتخاب مي‌كنيد، توجه كنيد ميله هاي بازي، توخالي باشند. ميله تو خالي سبك تر است و براي كودكان مناسب تر است. هر چند افرادي كه به بازي سرعتي علاقه دارند، دنبال ميله هاي تو خالي هستند، اما ميله هاي توخالي مقاومت كمتري نسبت به ميله هاي تو پر دارند. ميله هاي تو پر شايد مقداري سنگين تر باشند و سرعت بازي را كند كنند، اما طول عمر بيشتري دارند. در كل اين مسئله به سليقه شما وابسته است.

·        به جزئيات دقت كنيد

فوتبال دستي از جمله بازي هايي است كه جزئيات در آن مهم است. به عنوان مثال، آدمك ها بايد داراي زاويه باشند. بسياري از فوتبال دستي ها داراي آدمك هاي صاف و مستقيم هستند كه بازي را سخت مي‌كند و كيفيت را پايين مي‌آورد. آدمك ها بايد به سمت دروازه حريف باشند و اندكي زاويه داشته باشند. چينش آدمك ها در انواع فوتبال دستي متفاوت است. در بعضي از فوتبال دستي ها، ميله دروازه داراي سه آدمك است و در بعضي ديگر داراي يك آدمك است. اين مسئله به سليقه شخصي شما باز مي‌گردد. حرفه اي ها از يك دروازه بان و افراد سطح پايين تر كه به دنبال سرعت بالاتر در بازي هستند، از 3 دروازه بان استفاده مي‌كنند. به صورت خلاصه، بهترين فوتبال دستي آن است كه جزئيات در آن رعايت شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۱:۳۳ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)

بهترين تردميل خانگي كليدي براي سلامتي

بهترين تردميل خانگي كليدي براي سلامتي

آيا دوست داريد بدون از دست رفتن زمان و بدون صرف هزينه هاي اضافي در خانه، پياده روي كنيد و بدويد؟ محققين  و پزشكان سلامت، پياده روي و دويدن را كليد اصلي سلامت بدن و مادر ورزش هاي پايه مي‌دانند. اما بسياري از افراد به دليل نداشتن شرايطي مانند وقت و مكان مناسب، از اين عمل دور مي‌شوند و روز به روز بيشتر به سلامت خود لطمه مي‌زنند. انتخاب خريد تردميل خانگي ، خريد لوازم ورزشي تنها راه حل هايي است كه مي‌توانيد به آن فكر كنيد. با استفاده از اين دستگاه زندگي خود را متحول خواهيد كرد و سلامت و شادابي را به بدن خود هديه خواهيد داد. تردميل از دستگاه هاي مهم، حساس و گران قيمت است كه خريد آن ممكن است باعث ايجاد وسواس هايي شود. اگر اطلاعاتتان درباره اين وسيله ورزشي كامل نيست، همراه ما باشيد تا با ارائه ويژگي هاي يك تردميل خوب، شما را در اين امر ياري كنيم.

بهترين مصولات ورزشي اصفهان: ميز پينگ پنگ اصفهان

فوتبال دستي اصفهان  تردميل اصفهان  دوچرخه ثابت اصفهان  لوازم ورزشي اصفهان

 

بررسي بهترين تردميل خانگي

اهميت بهترين تردميل خانگي

امروزه متاسفانه يكي از عوامل اصلي چاقي، از بين رفتن سلامتي و بسياري از بيماري ها و مرگ و ميرها، عادت هاي غلط رفتاري و سبك زندگي ماشيني ماست. بسياري از ما حتي كوچكترين مسافت ها را با وسيله نقليه طي مي‌كنيم. البته اين كار ممكن است دلايلي مانند كمبود وقت و... داشته باشد. اما چه چيزي از سلامتي شما مهم تر است؟ شايد بگوييد امكان دويدن و پياده روي را نداريد و يا اگر هم داشته باشيد در فصول سرد سال چه كنيم؟ تكنولوژي هميشه به فرياد بشريت رسيده است. بهترين تردميل خانگي را بخريد و سلامتي خود را حفظ كنيد. به راحتي در خانه بدون فوت وقت اضافي، ورزش كنيد، عرق كنيد و چربي هاي اضافي را بسوزانيد. حتي اگر چربي هم نداريد، براي حفظ سلامتي، ارتقاي سيستم ايمني و ايجاد شادي و نشاط دروني به يك تردميل نياز دارد. متاسفانه بسياري از افراد به سلامت خود كمترين اهميت را هم نمي‌دهند وگرنه وجود يك تردميل براي هر خانه لازم است.

اما يك مسئله ديگر نيز وجود دارد. حال كه قانع شديم وجود تردميل لازم و ضروري است؟ سوال پيش مي‌آيد چه نوع تردميلي و با چه مشخصاتي بخريم؟ در اين مطلب با ارائه ويژگي هاي بهترين تردميل خانگي، اين گره را از ذهن شما باز خواهيم كرد. با رعايت اين نكات بهترين محصول را خريداري كنيد و زندگي تازه اي را آغاز كنيد.

 

بهترين تردميل خانگي چه ويژگي هايي دارد؟

خريد بهترين تردميل خانگي

قبل از بررسي ويژگي هاي بهترين تردميل خانگي، يك مسئله مهم و قابل توجه وجود دارد. تردميل هاي خانگي از تنوع مدل بسيار بالايي برخوردار هستند. طبيعتا تردميل هاي پيشرفته تر و جديدتر گران تر از نمونه هاي ديگر هستند. نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه گاهي يك مدل تردميل خانگي براي يك خانه و خانواده مناسب است اما براي خانه ديگر مناسب نيست. پس نوع خريد شما به نوع استفاده شما نيز بستگي دارد. قبل از خريد تردميل خانگي اين نكات را توجه كنيد.

·        ميزان استفاده شما چقدر است؟

بعضي از افراد روزانه نيم ساعت تا 45 دقيقه از تردميل استفاده مي‌كنند. بعضي ها بيشتر و بعضي ديگر كمتر. بسياري از مشتريان، تردميل خانگي را براي مصرف اعضاي خانواده خريداري مي‌كنند. يعني ممكن است در روز 3 الي 5 نفر از اين دستگاه استفاده كنند. همچنين پارامترهاي ديگري مثل وزن شما و نوع دويدن شما، كند، متوسط و آرام و... نيز در انتخاب تردميل خانگي دخيل است. شما ابتدا بايد نوع مصرف و نياز خود را شناسايي كنيد. اگر استفاده هاي بيشتري داريد، از تردميل هاي قوي تر بهره ببريد.

·        بودجه شما چقدر است؟

تكنولوژي و تجهيزات آن، براي هر بودجه اي برنامه ريزي دارد. قطعا يكي از مهمترين نكاتي كه بايد به آن توجه كنيد، بودجه و هزينه اي است كه مي‌خواهيد صرف كنيد. همانطور كه مي‌دانيد قطعا تردميل هاي پيشرفته تر كه امكانات بهتري دارند، از قيمت بيشتري هم برخوردار هستند. البت بابت اين مسئله نگران نباشيد، از ويژگي هاي بهترين تردميل خانگي را بشناسيد مي‌توانيد با هزينه كم بهترين نتيجه را به دست آوريد.

·        مكان شما چه اندازه است؟

تردميل هاي خانگي در انواع و اقسام سايزها و شكل ها وجود دارند. شما مي‌توانيد با توجه به نوع محيط خود و اندازه اي كه براي اين دستگاه در نظر گرفته ايد، بهترين محصول را خريداري كنيد.

 

خريد تردميل خانگي

 

ويژگي هاي بهترين تردميل خانگي

·        به جنس بدنه دقت كنيد

تردميل خانگي يك وسيله فيزيكي است كه با دويدن و راه رفتن به آن ضربه وارد مي‌شود. فولاد و آلومينيوم مقاوم، بيشترين استفاده را در توليدات تردميل خانگي دارد. اين مسئله ارتباط مستقيم با نوع استفاده شما دارد. اگر قرار است تعداد نفرات زياد و وزن هاي سنگين، از اين دستگاه استفاده كنند، بهتر است مقاوم ترين محصول را انتخاب كنيد. البته در بسياري از موارد، تردميل هايي كه بدنه هاي مقاوم تر دارند و موتورهاي قوي تري دارند، فضاي بيشتري را اشغال مي‌كنند.

·        نوع و قدرت موتور بسيار مهم است

شايد مهمترين ويژگي كه باعث مي‌شويد بهترين تردميل خانگي را از بقيه مدل ها جدا كنيم، نوع و قدرت موتور است. معيار و اساس سنجش تردميل ها قدرت موتور آنها است. قدرت اين دستگاه هاي ورزشي از 1 اسب بخار تا 7 اسب بخار متغير است. هر چقدر حجم قدرت موتور بيشتر باشد، كارايي دستگاه بيشتر است و نيرويي كه به صفحه تردميل منتقل مي‌شود نيز بيشتر است. در ساخت تردميل ها از نوع موتور (DC) و (AC) استفاده مي‌شود. تفاوت اين دو در نوع جريان برق آنها است كه در مورد اول از برق مستقيم و در مورد دوم از برق متناوب استفاده مي‌كند. بهترين انتخاب براي تردميل خانگي، استفاده از موتور (DC) است. اين مدل قيمت مناسب تري دارد، مصرف كمتري دارد و همچنين صداي كمتري نيز توليد مي‌كند.

·        ويژگي هاي جانبي را هم بررسي كنيدs

در خريد بهترين تردميل خانگي توجه به ويژگي هاي جانبي نيز بسيار مهم است. به عنوان مثال، ويژگي هايي مثل ميزان سرعت، ميزان تحمل وزن، وجود دسته هاي ايمني، ايمني در دويدن، وجود برنامه هاي متنوع از پياده روي تا دويدن، برنامه ريزي ها و وجود حافظه براي ذخيره برنامه هاي استفاده شده، شيب تردميل، وجود ضربه گير، صفحه نمايشگرهاي  LCD و LED و همچنين حجم صداي دستگاه، بايد مورد توجه قرار بگيرد. با رعايت اين نكات مي‌توانيد با توجه به بودجه خود، بهترين تردميل خانگي را خريداري كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۷:۲۵ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)