مفید ترین مفید ترین .

مفید ترین

چرا طراحی سایت با وردپرس

چرا طراحی سایت  با وردپرس

وردپرس محبوب ترین و قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت است. وردپرس در ابتدا فقط یک سیستم وبلاگ نویسی رایگان بود که امکانات خوبی را برای وبلاگ نویسان فراهم می کرد و سپس به عنوان یک CMS یا نرم افزار متن باز برای مدیریت محتوای سایت معرفی شد.

 

اگر بخواهیم کمی بیشتر در مورد وردپرس صحبت کنیم، اساساً می توانیم این را بگوییم:

 

راه های مختلفی برای ایجاد یک وب سایت وجود دارد. می توانید از یک توسعه دهنده بخواهید که سایت شما را از ابتدا رمزگذاری کند. این یک راه بسیار گران است و شما اساسا یک CMS ویژه برای خود سفارش می دهید که بسیار گران است. همچنین بعد از مدتی اگر بخواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید باز هم برای شما هزینه دارد و کل توسعه آن گران تمام می شود.

جهت سفارش طراحی سایت وردپرس در اصفهان کلیک کنید.

ویژگی های کلیدی وردپرس:
وردپرس دارای ویژگی های اساسی است. این ویژگی ها عبارتند از:

ما چندین مدیر و نویسنده را به شما معرفی می کنیم

دسته بندی محتوا

پست ها و صفحات را اضافه کنید

از gzip استفاده کنید

سیستم انتشار نظرات

تنظیم و نمایش تقویم و ساعت

یک خبرنامه به وردپرس ارسال کنید

از صفحات فقط برای اعضای خاص بازدید کنید

و…

ویژگی های کلیدی وردپرس:
نصب محلی

هسته قابل حمل

پشتیبانی به وقت محلی

فرصتی برای Gzip

سطح دسترسی

مشخصات کاربر

پویایی و انعطاف پذیری بالا

یک کتابخانه از افزونه های وردپرس (رایگان) وجود دارد

کتابخانه ای از قالب های وردپرس (رایگان) وجود دارد

شبکه وردپرس (برای راه اندازی یک سیستم وبلاگ نویسی با وردپرس)

لیست آبشارها و زندان ها

قالب ها، ویجت ها را از پنل مدیریت سفارشی کنید

ارسال و مدیریت نظرات

انجمن را راه اندازی کنید

یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید

اما اینها فقط ویژگی های اصلی وردپرس هستند. می توان گفت که کارکردهای وردپرس نامحدود است! زیرا با هزاران افزونه و امکان نوشتن افزونه های سفارشی وردپرس، می توانید هر ویژگی دیگری را که برای سایت خود نیاز دارید اجرا کنید.

مزایای وردپرس چیست؟
کاهش هزینه: علاوه بر ایجاد یک وب سایت ارزان، دیگر نیازی به بازدید از شرکت طراحی سایت خود برای تغییراتی که می خواهید در سایت ایجاد کنید، ندارید. وردپرس به شما این امکان را می دهد که هر زمان که خواستید تغییراتی در سایت ایجاد کنید، محتوای سایت جدید ارسال کنید، کاربران خود را مدیریت کنید، نظرات را مشاهده کنید و موارد دیگر.

 

ظاهر زیبا: هزاران قالب وردپرس در اینترنت وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کرده و در سایت خود اعمال کنید. اما وردپرس همچنین به شما این امکان را می دهد که قالب دلخواه خود را طراحی و استفاده کنید.

 

مدیریت آسان: شما در هر کجا که هستید، چه با کامپیوتر و چه با تلفن همراه به راحتی می توانید سایت خود را مدیریت کنید و نیازی به برنامه های اضافی ندارید.

 

ارتباط با شبکه های اجتماعی: وردپرس و افزونه های آن به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار سایت خود را به شبکه های اجتماعی اصلی مانند توییتر، فیس بوک و یوتیوب متصل کنید و مشتریان خود را از تغییرات سایت خود مطلع کنید.

 

سئوی عالی: وردپرس به عنوان یک استاندارد به شدت کدگذاری شده است تا بهینه سازی سایت شما را تا حد ممکن بهبود بخشد تا بهترین موقعیت را در نتایج گوگل داشته باشد. البته سئو به سیستم مدیریت محتوای انتخابی شما محدود نمی شود و موارد بسیار دیگری نیز به آن کمک می کند.

 

به روز رسانی رایگان: وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان است و در به روز رسانی و اصلاح مشکلات احتمالی بسیار فعال است. شما می توانید تمام این به روز رسانی ها را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید!

 

امنیت: وردپرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. اما از آنجایی که امنیت یک مسئله نسبی است و هرگز صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز مشکلات وردپرس را اسکن می کند و به روز رسانی ها را برطرف می کند. علاوه بر تیم وردپرس، توسعه دهندگان زیادی در سراسر جهان روی امنیت وردپرس کار می کنند. علاوه بر امنیت بسیار بالا در خود وردپرس، افزونه هایی وجود دارند که امنیت سایت را افزایش می دهند تا سایت شما را امن تر کنند.

 

انعطاف پذیری وردپرس: وردپرس یکی از منعطف ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است که افراد قادر خواهند بود آن را مطابق میل خود ویرایش کنند.

 

 

برنامه های کاربردی وردپرس:
قبلاً اشاره کردیم که وردپرس توانایی اجرای انواع وب سایت ها را دارد. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

 

طراحی وب سایت های شخصی

طراحی سایت های شرکتی

طراحی سایت های خبری

طراحی سایت های عکاسی و نمونه کار

اجرای فروشگاه های اینترنتی

پیاده سازی شبکه های اجتماعی

انجمن را پیاده سازی کنید

طراحی سایت های دانلود

و…

 

چرا وردپرس؟
امروزه ثابت شده است که وردپرس قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوا است.

 

اگر می خواهید یک وب سایت جدید برای خود راه اندازی کنید یا وب سایتی دارید که بسیار قدیمی و ناکارآمد شده است، وردپرس راه حل خوبی برای شما خواهد بود. امروزه برای هر وب سایتی سه نکته کلیدی وجود دارد که وردپرس می تواند ارائه دهد:

 

·         سئو و سرعت مناسب

·         امکان اتصال به شبکه های اجتماعی

·         نمایش مناسب دستگاه های موبایل و تبلت

صاحبان وب سایت ها و شرکت ها دوست ندارند برای هر تغییر کوچکی در سایت به شرکت طراحی مراجعه کنند و چندین بار در سال برای به روز رسانی سایت خود هزینه کنند، بلکه می خواهند کنترل بیشتری بر محتوای سایت خود داشته باشند. بنابراین سادگی و قدرت مدیریت وب سایت بسیار مهم است و وردپرس دقیقاً همین کار را برای شما انجام می دهد و نشانه برتری وردپرس است.
 

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۰:۰۳ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)